Onze masters

Ben je ouder dan 18 jaar en wens je op jouw eigen tempo baantjes te zwemmen? Dan kan dit bij LZV. neem dan contact met ons op via onderstaande knop.

Vanaf de leeftijd van 20 jaar kan je als pre-master deelnemen aan verschillende masterwedstrijden. Zo kan je jezelf meten met andere masters.

Let op! Aan de kampioenschappen kan je enkel deelnemen vanaf 25 jaar.

Je bent niet verplicht om als master deel te nemen aan wedstrijden. Het is wel een vereiste dat je minstens drie van de vier zwemstijlen onder de knie hebt én 50m kan zwemmen in de genormeerde zwemstijlen.

Vanaf de leeftijd van 25 jaar ben je officieel master. Wie weet verbreek jij wel één van onze clubrecords!

Onze clubrecords kan je hier raadplegen:

Trainingen (zie tabblad "Trainingsuren")

Voor de masters voorziet LZV de mogelijkheid om 3x per week te trainen (op maandag- en woensdagavond en zaterdagvoormiddag).

Wat kost je lidmaatschap?

Het lidgeld voor een master zwemmer wordt per jaar gerekend en bedraagt 250 euro.

In deze prijs zijn alle kosten inbegrepen:

- Lidmaatschap bij LZV en verzekering.

- Toegang tot het zwembad tijdens de trainingsuren van LZV.

- Korting bij Sport Lauwers, sportwinkel in de Larstraat in Menen

- Kosten voor redders en trainers

- Toegang tot evenementen in het zwembad door de club georganiseerd (clubwedstrijd, ...)

- Competitievergunning bij de federatie (VZF)